شرکت پیشروصنعت

ساخت وبلاگ

عوامل زیادی بر قیمت موتور برق بنزینی تأثیر می گذارند:

قیمت موتور برق بنزینی به طور کلی نشان دهنده هزینه ساخت نیرو ، تأمین مالی ، نگهداری و بهره برداری از نیروگاه ها و شبکه برق (سیستم پیچیده خطوط انتقال و توزیع برق) است. برخی از خدمات سودآوری همچنین شامل بازده مالی برای صاحبان و سهامداران در قیمت برق آنها می شوند.

چندین عامل مهم بر قیمت موتور برق بنزینی:

سوخت: قیمت سوخت به ویژه برای گازهای طبیعی و سوخت های نفتی (عمدتا در هاوایی و روستاهای آلاسکا) ممکن است در دوره های تقاضای زیاد برق افزایش یابد و هنگامی که محدودیت ها یا اختلالات تأمین سوخت وجود دارد به دلیل حوادث شدید هوا و خسارات تصادفی به حمل و نقل و زیرساخت های تحویل قیمت سوخت بالاتر نیز به نوبه خود ممکن است منجر به هزینه های بالاتر برای تولید برق شود.

نیروگاه: هر نیروگاه هزینه های تأمین هزینه ، ساخت ، نگهداری و بهره برداری را دارد.

سیستم انتقال و توزیع: سیستم های انتقال و توزیع  که نیروگاه ها را با مصرف کنندگان متصل می کند ، هزینه ساخت و ساز و بهره برداری و نگهداری را نیز شامل می شود که شامل اصلاح خسارت سیستم ها از تصادفات یا حوادث شدید هوا و بهبود امنیت سایبر می باشد.

مقررات: در بعضی از ایالت ها ، کمیسیون های خدمات عمومی / خدمات قیمت ها را کاملاً تنظیم می کنند ، در حالی که سایر کشورها ترکیبی از قیمت های تنظیم نشده (برای تولید کنندگان) و قیمت های تنظیم شده (برای انتقال و توزیع) دارند.

کیفیت:کیفیت موتور برق بنزینی از دیگر عوامل موثر بر قیمت آن می باشد.

موتور برق بنزینی قدرتمند ، قابل اعتماد و ماندگار همان چیزی است که مشاغل هوشمند به دنبال تجهیزات می گردند. این دقیقاً همان چیزی است که Mi-T-M با خط تولید ژنراتورهای بنزینی با درجه صنعتی ارائه می دهد. این ژنراتورها به دلیل راندمان سوخت و توانایی در تولید مداوم برق AC از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. خط ژنراتورهای بنزینی قابلیت حمل بهینه را فراهم می کند و به مشتریان این امکان را می دهد تا در هر کجا که به آن احتیاج داشته باشند قدرت را بدست آورند.

ژنراتورهای بنزینی چگونه کار می کنند؟

ژنراتورهایی که از بنزین به عنوان سوخت برای اجرای موتور خود استفاده می كنند به عنوان ژنراتورهای بنزینی معروف هستند. از موتورهای بنزینی برای تبدیل انرژی شیمیایی بنزین به انرژی مکانیکی استفاده می شود. انرژی مکانیکی حاصل از موتور سپس برای نیرو دادن به یک قطعه متحرک معروف به روتور استفاده می شود ، که به نوبه خود یک میدان مغناطیسی متحرک را در اطراف یک جزء ثابت بنام استاتور (مجموعه ای از هادی ها که در کویل ها بر روی سنگ آهن قرار دارند) تولید می کند. این فرآیند باعث ایجاد اختلاف ولتاژ بین سیم پیچ استاتورها و در نتیجه برق می شود.

ویژگی های موتور برق بنزینی

سوخت: موتورهای ژنراتور روی سوخت های مختلفی از قبیل گاز طبیعی ، پروپان ، دیزل ، بنزین و غیره کار می کنند. با توجه به اینکه بنزین به راحتی در جایگاه های سوخت در سراسر کشور در دسترس است ، ژنوتیپ های بنزین گزینه ای ایده آل برای مصرف کنندگان هستند.

توان خروجی: خروجی نیرو ممکن است با توجه به مدل های مختلف تولید کننده موجود در بازار متفاوت باشد. نیازهای برق به اندازه 2.1 کیلو وات (یا حتی کمتر) و تا بالاتر از 500 کیلو وات و بالاتر می توانند توسط ژنراتورهای بنزین برآورده شوند.

ظرفیت مخزن سوخت: اندازه مخزن سوخت با توجه به مدل های مختلف ژنراتور متفاوت است. به طور کلی ، اندازه مخزن بنزین متناسب با ظرفیت توان تولیدی ژنراتور است. یک ژنراتور با توان کم مصرف ، یک مخزن بنزین کوچکتر در مقایسه با یک ژنراتور با توان تولید بالا دارد.

قابلیت حمل: ژنراتورهای قابل حمل با چرخ و دستگیره نصب شده بر روی آنها در بازار موجود است. این نوع ژنراتورها را می توان به راحتی از یک مکان به مکان دیگر منتقل کرد.

برای دریافت لیست قیمت موتور برق بنزینی اینجا کلیک کنید.

 

شرکت پیشروصنعت...
ما را در سایت شرکت پیشروصنعت دنبال می کنید

برچسب : قیمت موتور برق بنزینی, نویسنده : pishro pishro-sanat بازدید : 197 تاريخ : سه شنبه 21 مرداد 1399 ساعت: 13:18